Vadelma-boysenmarja-valkosuklaamoussekakku

Uudessa Maku lehdessä näin hauskan pursotuksen ja sitä piti päästä kokeilemaan. Onneksi mulla löytyy täytekakkupohjia, etenkin silloin kun olen tekemässä jollekin muulle kakkua,....varmuuden vuoksi. Yleensä pakastan ne, mitta nyt kutsui mua tekemään tämän kakun. Ystäviäkin oli tulossa kylään. Kakku olikin herkullisen suussasulavaa ja kaunista katseltavaa.


Kommentit

  1. Hei! Toivottavasti kerkiät jossain kurvissa laittaa ohjetta blogiisi...yksinkertainen on kaunista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, olen ajatellut tehdä täytteet osion blogiini koska en ole vielä jakanut kakuista ohjeita. Täytteet muovautuvat usein myös mitä kaapista löytyy, etenkin silloin kun teen kakkua kotiin, ja käytän paljon kakuissa Boironin pyreitä joita saa vain tukusta. Tähän kakkuunkin voin sanoa, että en tarkkaan muista mitä käytin.marjamoussessa on käytetty pakastevadelmarouhetta ja boysenmarja pyrettä. Yleensähän täytteet koostuvat kermasta, tuorejuustoista, marjapyreestä ja suklaista. Olen joitakin kirjoittanut jo ylös, joten joku päivä täytteistä löytyy osio blogistani.

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit