Tietoja minusta

Oma valokuva

Olen jo nuorena leipomiseen hurahtanut nainen, jolle leipomisesta on tullut sydäntä lähellä oleva elämäntapa. Vispilät heiluvatkin keittiössämme lähes päivittäin, joskus jopa monta kertaa päivässä. Leivon kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta eniten olen ihastunut kakkujen tekoon, mitä tulette näkemään blogissasi joskus jopa ohjeiden kera. Leivonnaiset tuoksuvat kodissani ystäville ja joskus matkaavat muidenkin koteihin ja työpaikoille. Kommenttinne ovat tervetulleita blogiini. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani luvatta. Voit ottaa yhteyttä minuun irmaleipoo@gmail.com

sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Kinkku Voileipäkakku


Reilu viikko sitten tuli tehtyä Kinkkuvoileipäkakkujakin. Voileipäkakussa on kinkkutäyte ja kasvistäyte ja oli herkullinen yhdistelmä. Olen tehnyt aiemmin vain suorakulmaisia voileipäkakkuja niin nyt oli kiva kokeila tehdä pyöreän muotoinen. Ja näyttää minun silmääni ainakin niin kauniilta tuossa muodossaan. Kesähän on juhlien aikaa ja silloin tulee tehtyä enemmän näitä voileipäkakkujakin. Elokuun juhliin olen ajatellut tehdä hyydytettävän porokakun jota olen aiemminkin tehnyt ja oli aika makoisa, siksi uusinta. Reseptinkin voisi laittaa tänne blogiin, kunhan ensin teen ja katson jos muokkaan vanhaa ohjettani jotenkin. Mukavia kesähetkiä kesäjuhlien merkeissä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti