Tietoja minusta

Oma valokuva

Olen jo nuorena leipomiseen hurahtanut nainen, jolle leipomisesta on tullut sydäntä lähellä oleva elämäntapa. Vispilät heiluvatkin keittiössämme lähes päivittäin, joskus jopa monta kertaa päivässä. Leivon kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta eniten olen ihastunut kakkujen tekoon, mitä tulette näkemään blogissasi joskus jopa ohjeiden kera. Leivonnaiset tuoksuvat kodissani ystäville ja joskus matkaavat muidenkin koteihin ja työpaikoille. Kommenttinne ovat tervetulleita blogiini. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani luvatta. Voit ottaa yhteyttä minuun irmaleipoo@gmail.com

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Kirppari löytö

Olen innostunut tänä kesänä kiertämään kirpputoreja , koska sieltä tekee tähän kakkuiluun ihania löytöjä, niin kuin tänäänkin juuri tuollainen mistä olen jo jonkun aikaa haaveillut. Telinettä voi käyttää joko lautastelineenä,  jona sillä on minulle käyttöä. Tai sitten siihen voi laittaa kakkuja päällelkkäin tai mitä ikinä keksiikään.


2 kommenttia:

  1. Kyllä vaan pitäis kirppiksiä kiertää enemmänkin. Hieno löytö tämä teline!

    VastaaPoista
  2. Niin juuri, minäkin olen löytänyt kirpputorit uudelleen ja innostunut kun tehnyt hienoja löytöjä tänä kesänä

    VastaaPoista